Навчально-науковий центр післядипломної освіти

В цьому курсі Ви зможете знайти виконані практичні завдання на платформі MOODLE.

Курс вивчається в осінньому семестрі навчального року.

Метою викладання навчальної дисципліни “Історія розвитку залізничного транспорту ” є розширення знань студентів про історію розвитку світового та українського залізничного транспорту,  його технічних засобів, вивчення вітчизняного досвіду, патріотичних, трудових, науково-технічних традицій  залізничників,  виховання професійної гордості фахівця залізничного транспорту.


Велика різноманітність систем позавуличного швидкісного міського та приміського транспорту ускладнює їх однозначну класифікацію. Усі визначення метрополітену умовні. Щодо багатьох транспортних систем можна з упевненістю сказати, що вони є (або, навпаки, не є) метрополітенами, але водночас існує низка «прикордонних» та «гібридних» транспортних систем. Кінцеве рішення, віднести ту чи іншу транспортну систему до метрополітенів чи ні, залежить від прийнятого визначення чи може робитися емпірично. Наприклад, у Зерфаусі та Новому Афоні існують підземні залізниці, які мають деяку подібність із підземними лініями метрополітену і тому неформально часто так і звані, проте якщо обов'язковою ознакою метрополітену вважати розташування у місті, то метрополітенами вони не є.

Тема 3. СТВОРЕННЯ КУРСУ ТА ЙОГО РОЗМІЩЕННЯ НА ПЛАТФОРМІ MOODLE

Ботяков Артем Вікторович